چگونه به مقابله با 40 درصد عملکرد کلیه

چهار شنبه 7 اسفند 1392
ن : lafee

چگونه به مقابله با 40 درصد عملکرد کلیه

چگونه به مقابله با 40 درصد عملکرد کلیه

عملکرد کلیه به تدریج با پیشرفت بیماری کلیوی کاهش می یابد. هنگامی که تنها 40 درصد عملکرد کلیه ، آنچه که باید شما انجام دهید وجود دارد ؟ این مقاله به شما برخی از اطلاعات در مورد نحوه برخورد با 40 درصد عملکرد کلیه ارائه می کنند.

چه معنی 40 درصد عملکرد کلیه ؟

کلیه اندام مهمی در بدن ما است. آنها را مسئول بسیاری از آثار و نقش حیاتی در حفظ سلامت بدن ایفا می کنند. هنگامی که عملکرد کلیه کاهش می یابد ، بسیاری از مشکلات رخ خواهد داد.مواد سمی در خون ساخت و الکترولیت در اختلال باشد. بنابراین شما ممکن است بسیاری از ناراحتی ، مانند فشار خون بالا، کم خونی ، تورم ، تهوع، استفراغ ، گرفتگی عضلانی، خارش پوست ، سردرد و غیره را توسعه دهد. این علائم بیشتر و جدی تر می شود و بدون درمان مناسب .

پس چگونه به مقابله با 40 درصد عملکرد کلیه ؟

هدف اصلی در درمان 40 درصد عملکرد کلیه است برای حفظ عملکرد کلیه باقی مانده و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه است.روش معمول مورد استفاده در غرب است به استفاده از برخی مواد مخدر سرکوب کننده سیستم ایمنی برای کنترل علائم در آغاز هنگامی که شرایط در می رود بدتر شدن ، دیالیز و پیوند کلیه خواهد شد در گذشته ارائه شده است.

با این حال، انتخاب های بهتری وجود دارد در چین است. برای حفظ عملکرد کلیه باقی مانده ، اولین چیزی که برای انجام شده است به حذف سموم اضافی در خون می فن آوری تصفیه خون پیشرفته تر از دیالیز ، مانند جذب ایمنی ، تعویض پلاسما ، پرفیوژن خون وجود دارد. ، که می تواند نه تنها سموم مولکولی کوچک ، بلکه سموم مولکولی متوسط ​​و کلان تخلیه .

خون تصفیه شده به یک محیط مساعد برای بهبود سلول های کلیه آسیب دیده ارائه می کنند. اگر می خواهید به ترمیم سلول های اختلال کلیه، شما می توانید داغ فشرده سازی درمانی است، که یک درمان طبیعی توسعه یافته از طب سنتی چینی را امتحان کنید. شده است به ثابت توان موثر و امن است. این تمرکز درمان در ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات دقیق در مورد این درمان ، شما می توانید یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com ارسال، متخصص کلیه را به شما می دهد پاسخ .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه به مقابله با 40 درصد عملکرد کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.